NOU! Suntem online acum!

Despre noi

Video poster

Cine suntem

Suntem cei ce dorim sa aducem
zâmbetul pe chipul dumneavoastră.

Misiunea noastră este să vă ajutăm cu „povești emoționale la aprindere” in văzul clientului si sa creem cat mai multe astfel de povesti.

Clienti

Chibrituri

Ore de grafica

Copaci salvați

Promovează in mod exploziv afacerea ta!

Pasul 1 - Briefing

Agentia de publicitate trebuie să informeze despre produsul sau serviciul pentru care trebuie făcuta publicitate și să facă analiza SWOT a companiei și a produsului.

Pasul 2 - Cunoașterea obiectivului

Ar trebui să știm mai întâi obiectivul sau scopul publicității. Adică ce mesaj trebuie să fie transmis publicului?

Pasul 3 - Cercetare

Acest pas implică aflarea comportamentului pieței, cunoașterea concurenților, ce tip de publicitate utilizează, care este răspunsul consumatorilor, disponibilitatea resurselor necesare în proces etc.

Pasul 4 - Public țintă

Următorul pas este identificarea consumatorilor țintă cu cea mai mare probabilitate de a cumpăra produsul. Ținta ar trebui identificată în mod corespunzător, fără confuzie.

Pasul 5 - Executarea

In cele din urmă, publicitatea pe chibrituri publicitare este lansată cu creația perfectă, plasare perfectă și sincronizare perfectă pe piață.

Pasul 6 - Performanță

Ultimul pas este de a evalua performanța anunțului în funcție de răspunsul clienților, indiferent dacă aceștia sunt mulțumiți de reclama de pe chibriturile personalizate și de produs, dacă reclama a ajuns la toate persoanele vizate, publicitatea a fost suficient de capabilă să concureze cu celălalt competitor etc.

Company nameCompany name

Europe Match

Un proiect de încredere marca AGA Media