Clienti
Chibrituri
Ore de grafica
Copaci salvați
Europe Match
Un proiect de încredere marca AGA Media
Promovează in mod exploziv afacerea ta!
Agentia de publicitate trebuie să informeze despre produsul sau serviciul pentru care trebuie făcuta publicitate și să facă analiza SWOT a companiei și a produsului.
Ar trebui să știm mai întâi obiectivul sau scopul publicității. Adică ce mesaj trebuie să fie transmis publicului?
Acest pas implică aflarea comportamentului pieței, cunoașterea concurenților, ce tip de publicitate utilizează, care este răspunsul consumatorilor, disponibilitatea resurselor necesare în proces etc.
Următorul pas este identificarea consumatorilor țintă cu cea mai mare probabilitate de a cumpăra produsul. Ținta ar trebui identificată în mod corespunzător, fără confuzie.
In cele din urmă, publicitatea pe chibrituri publicitare este lansată cu creația perfectă, plasare perfectă și sincronizare perfectă pe piață.
Ultimul pas este de a evalua performanța anunțului în funcție de răspunsul clienților, indiferent dacă aceștia sunt mulțumiți de reclama de pe chibriturile personalizate și de produs, dacă reclama a ajuns la toate persoanele vizate, publicitatea a fost suficient de capabilă să concureze cu celălalt competitor etc.